Druhy sportů - výživa

sport, strava, ovoce

Svalová tkáň tvořená zejména bílkovinami musí mít pro svůj nárůst, zesílení, i regeneraci dostatek stavebních kamenů přijímaných z potravy.

Rekreační sport

30 min. denně pohybu výrazně prospívá organismu a snižuje riziko civilizačních onemocnění.

Hydratace organismu v průběhu sportu je důležitá pro výkon a hlavně následný pocit.

I po rekreačním sportu se musíme zaměřit na doplnění důležitých látek, minerálů, proteinu a vody.

Kondiční cvičení

Ideální pro tvarování postavy, zvýšení výkonu a nebo spalování tuků.

Před cvičením je důležité doplnění vody, minerálů, antioxidantů a bílkovin.

Hydratace organismu v průběhu sportu je důležitá pro výkon a hlavně následný pocit.

Po cvičení je důležité doplnění proteinu do svalů, minerálů a vody.

Vytrvalostní sport

Zejména zde je důležitá příprava organismu na dlouhotrvající zátěž.

Nezbytné je doplnění sacharidů a zásoba vody, minerálů, antioxidantů a bílkovin.

1 hod. před sportem - proteinový koktejl pro zásobování organismu energií.

20 min. před - 2 dcl Isotonického nápoje.

V průběhu vytrvalostního sportu je potřebné průběžné doplňování tekutin. Nejlépe 2 dcl každých 20 min. isotonickými nápoji, kvůli dodání sacharidů, antioxidantů, elektrolytů a energie.

Po výkonu - v rámci regenerace co nejdříve proteinový nápoj a sacharidy (do 30 min. nejlépe do 0,5 l studené vody).

Silový sport

Před cvičením je důležité doplnění sacharidů, vody, minerálů, antioxidantů a bílkovin.

Těsně před tréninkem - Guarana - pro vyšší výkon a lepší spalování tuků a nabuzení.

Hydratace organismu v průběhu sportu je důležitá pro výkon. Nejlepší je Isotonický nápoj.

Po výkonu - regenerace svalů - v rámci regenerace co nejdříve proteinový nápoj. (do 30 min. nejlépe do 0,5 l studené vody) a pro podporu štěpení tuků - Guarana nebo Thermo nápoj.

Před spaním - jako druhá večeře proteinový nápoj (v noci je největší hladina růstového hormonu).

© 2018, Zásady ochrany osobních údajů.